Alliance of the blue stars
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
ChillHouse
.
Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste
ChillHouse
.
Näytä kaikki tekstit
perjantai 2. maaliskuuta 2012
Da di di dum
Kuvia chillhouselta, tuli vähän sohittua tolla kameralla että mmm kuvalaatu taas tämmöstä.
Mutta hei, porukka soitti hyvin, ja onnea vielä Päättömille Miehille! :))
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)