Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tampere-Talo. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Tampere-Talo. Näytä kaikki tekstit

perjantai 2. maaliskuuta 2012

Da di di dum

























Kuvia chillhouselta, tuli vähän sohittua tolla kameralla että mmm kuvalaatu taas tämmöstä. 
Mutta hei, porukka soitti hyvin, ja onnea vielä Päättömille Miehille! :))